Artikel

Har du svært ved at håndtere din vrede?

Hvis du ikke har lært at håndtere den kraft, vrede eller aggression er, kan det give problemer.

Måske du bliver hidsig og lader din vrede gå ud over andre med uvenskab, brudte forhold, dårlig samvittighed eller skam til følge.

Eller du prøver at være "pæn" med tilbageholdenhed, undertrykkelse af dig selv, tristhed eller depression som resultat.

I terapi kan du lære at udtrykke dine behov, sætte grænser for dig selv og bruge din vrede eller aggression positivt.

"Vrede kan bruges positivt" er et interview om vrede, som jeg har givet i Magasinet Sundhed.

Klik på billedet eller den grønne knap under billedet og læs hele artiklen...

"Vrede" er et radiointerview jeg har givet til den2radio:

Lyt her ...

Vrede og agression.Terapi kan hjælpe dig med at håndtere din vrede, så du kan bruge den positivt til at nå dine mål og udtrykke dine ønsker!

Lisbeth Nuka Pedersen

Psykoterapeut MPF - Speciale i dybe, ordløse tilstande.

Går du blank? ...  se her ...

Vrede og agression eller pænhed og tilbageholdenhed. Har du svært ved at vise din kraft på en god måde eller sætte grænser. Prøv evt. psykoterapi

Info

København
Nørrerbrogade 7, 2. tv.

2200 København N.

Kalundborg

Ørnevej 32
Helles Klint, Røsnæs
4400 Kalundborg

Tlf.: 40 89 36 16

Mail: mail@lisbethnuka.dk